Saphira Çağrı Merkezi

SAPHIRA NEDİR?

Saphira sistem Çağrı Merkezi, CRM, IP Santral ve Ses kayıt – Çağrı kayıt gibi yetileri üzerinde barındıran hybrid IP bir platformdur.

 

SAPHİRA CC CONTACT CENTER SİSTEM AVANTAJLARI;

 

•       Detaylı Raporlama

•       Üzerinde IVR sistem barındırması

•       Çoklu ses ve görüntülü konferans

•       Bir den fazla robot operatör

•       HD ses kayıt

•       Yurt içi ve yurt dışı görüşmelerinin ücretsiz olması

•       CRM ve ERP gibi uygulamalarda entegrasyon

•       Çağrı Merkezi, IVR ve Ses kayıt sistemlerinin üzerinde olması

 

KISACA SAPHIRA;

·         Saphira CC altyapısında çalışan bir telefon santrali sayesinde diğer şubeler ile yapılan telefon görüşmeleri ücretsiz sağlanır. Ayrıca yeni nesil Telekom operatörleri üzerinden yapılan telefon görüşmelerinde ciddi bir tasarruf sağlar.

·         Saphira CC ile masaüstü telefon ihtiyacının neredeyse ortadan kalktığını gibi, çalışanlar ofis içinde yada ofis dışında akıllı telefonlara kurulan yazılımsal telefon uygulamaları ile şirket santrali üzerinden telefonuna çağrı alır ve arama yapar.

·         Saphira CC santrali için özel kablolama gerekmez. Bilgisayarlar için hazırlanmış ağ altyapısını kullanır. Her bilgisayara gelen ağ kablosu IP telefon üzerindeki Ethernet çoklayıcı dağıtımı yapılır. Ayrıca akıllı telefonlar üzerinden de kullanılabileceğinden kablosuz ağ ortamı yada mobil internet ile de çalışması mümkündür. Akıllı Telefonlar için Saphira Softphone yeterlidir.

·         Saphira CC kart ve abone mantığı taşımaz, yazılım altyapısına sahip olduğu için kapasite artırımı lisanslama ile çok kolaydır.

·         Geleneksel santraller eski tip konsollar üzerinden programlanır ve ayar yapılabilmekteydi. Sadece santral uzmanı tarafından bu işlem oldukça
karmaşıktı. Saphira CC ise web tabanlı ve kullanıcı dostu arayüzü ile yönetilir, şirketlerin bilgi işlem uzmanları kolaylıkla yönetebilir.

·         Geleneksel santraller sadece üreticiye ait marka telefon ile kullanılabilir. Saphira CC ise evrensel SIP standartını destekleyen ürünler kullanılabilir. Geleneksel telefon setlerine göre daha ekonomiktir

·         Saphira CC ağ tabanlı bir yazılım altyapısına sahip olduğundan diğer yazılımlar ile entegre olabilir, veri paylaşımı ve transferi yapabilir.

 

SAPHIRA CONTACT CENTER IPPBX / CALLCENTER

Saphira Contact Center ürünü ihtiyaç duyulan, Çağrı merkezi, Ses kayıt ve IPPBX santral başta olmak üzere müşterilerine tek bir platformda sunmaktadır. Saphira ürünü işletim sistemi olarak Red Hat Family Linux Operating Systems üzerinde çalışmaktadır.

(CentOS, Oracle Linux vb.)

Saphira Contact Center ürünü, desteklemekte olduğu SIP, IAX ve PRI protokol ve bağlantı noktaları sayesinde, yine bu teknolojileri destekleyen  tüm santral ve gateway cihazlar ile %100 entegre ve uyumlu çalışmaktadır.

SAPHIRA IP PBX SİSTEM ÖZELLİKLERİ

IP PBX kendi iç ağı içerisinde ses, video ve anlık mesajlaşma iletişimini TCP/IP protokolü üzerinden sağlayan ve PSTN olarak adlandıran dış dünya ile entegre olan gelişmiş haberleşme sistemidir.

·         Sınırsız SIP / Network abone tanımı (Lisans alınarak)

·         Sınırsız Sesli Karşılama (IVR) . Kanal başına lisans talep edilmez.

·         Gelişmiş numara planı konfigürasyonu.

·         Gsm veya Sabit hatlar ile entegrasyon.

‘Gsm ve Sabit hatlara santral senaryosu dahilinde çağrı transferi sağlanabilir.’

·         Özelleştirilebilir ve yönetilebilir anons sistemi. Hold Jingle vb.

·         Birden fazla lokasyon için tek santral. MPLS, VPN, VPN Client türevi network teknolojileri veya bunlardan bağımsız olarak sadece Static WAN IP ile santralinize bir çok farklı lokasyonda bulunan abonelerinizi dahil edebilirsiniz.

·         Uzak Telefon Kullanıcıları (Çoklu şubelerde Network bağlantısı sayesinde IP Telefon kullanımı)

·         Uzak telefon rehberi entegrasyonu. TFTP ve HTTP

·         Hızlı arama özelliği (IP Telefonlar üzerine direkt numara atama)

·         Paralel abone grupları (Dect – Telsiz – Softphone’ların aynı anda çaldırılması)

·         Sesli posta kutusu (Sesli Mesaj)

·         Sesli posta kutusu Voice Mail desteği (Sesli Mesaj ve bırakılan ses mesajlarının eposta atılması)

·         Gelişmiş ve kullanımı basit ara yüz

·         Çoklu kullanıcı desteği ve kullanıcılara ait özel ara yüzler

(Yönetici, IT, Operatör, Supervisor, Agent)

·         Abone grupları (Departman oluşturma)

·         Abone tanımlamalarında ve aralıklarında esneklik (bir aboneye bir den fazla yetkilendirme verme)

·         Sınırsız SIP Trunk tanımı (UMTH operatörlerinin hat tanımlama, Superonline v.b)

·         Farklı Operatörler ile eş zamanlı SIP sinyalleşme desteği